INFORMACJA WÓJTA GMINY KAMIENNA GÓRA Z DNIA 20 PAŹDZIERNIKA 2021 R.
KROŚ.7032.27.2021
Działając na podstawie art. 6c ust. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.), informuję właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Kamienna Góra - o przystąpieniu przez Gminę Kamienna Góra do przeprowadzenia postępowania w celu udzielenia zamówienia publicznego na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy.
Jednocześnie informuję, iż wyznaczono termin do dnia 22 grudnia 2021 r. na:
1. Odwołanie przez właściciela nieruchomości oświadczenia o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli nieruchomość jest wyłączona z tego systemu na podstawie tego oświadczenia;
2.Złożenie przez właścicieli nieruchomości oświadczenia spełniającego wymagania, o których mowa w ust. 3a ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.), o wyłączeniu się z systemu odbierania odpadów komunalnych zorganizowanego przez gminę, jeżeli właściciel nieruchomości jest objęty tym systemem. Do oświadczenia należy załączyć kopię umowy na odbiór odpadów komunalnych zawartej z podmiotem odbierającym odpady komunalne na terenie Gminy Kamienna Góra, wpisanym do rejestru działalności regulowanej.
Odwołanie oświadczenia lub oświadczenie można złożyć poprzez:
-
odesłanie na adres Urząd Gminy Kamienna Góra, Al. Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra;
-
wrzucenie do Urny znajdującej się w holu Urzędu;
-
złożenie osobiście w sekretariacie Urzędu (pok. 201 I p.).
Więcej informacji można uzyskać po numerem telefonu 756106256 lub 756106290.
| Wójt Gminy Kamienna Góra /-/ Patryk Straus |