I. Podstawa prawna.
Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy,
Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców,
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
II. Wymagane dokumenty
1. Wniosek o zmianę wpisu do rejestru
2. Dowód wniesienia opłaty skarbowej.
III. Sposób załatwienia sprawy:
W terminie 7 dni od złożenia wniosku, dokonywana jest zmiana wpisu przedsiębiorcy do rejestru działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
IV. Tryb odwoławczy:
nie występuje
V. Opłaty
Opłata skarbowa za dokonanie zmiany wpisu (dotyczy tylko przypadku rozszerzenia zakresu działalności): 25 PLN.
W przypadku wydania zaświadczenia o dokonanej zmianie w dotychczasowym wpisie należy wnieść dodatkowo opłatę skarbową w wysokości 17 PLN.
Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa
lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii: 17 PLN.
Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu
lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.
Termin wniesienia opłaty: najpóźniej w dniu składania wniosku.
VI. Termin załatwienia
7 dni od dnia wpływu kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów.
VIII. Sprawę prowadzi:
Referat Ogranizacyjno-Społeczny
tel. 756106262
pokój nr 208
IX. Załączniki do pobrania: