Gmina Kamienna Góra

Zmiana we wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych

I. Podstawa prawna.

 

  • Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

  • Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy,

  • Ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców,

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,

  • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,


II. Wymagane dokumenty

1. Wniosek o zmianę wpisu do rejestru

2. Dowód wniesienia opłaty skarbowej.

III. Sposób załatwienia sprawy:

  • W terminie 7 dni od złożenia wniosku, dokonywana jest zmiana wpisu przedsiębiorcy do rejestru działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

IV. Tryb odwoławczy:

  • nie występuje

V. Opłaty

  • Opłata skarbowa za dokonanie zmiany wpisu (dotyczy tylko przypadku rozszerzenia zakresu działalności): 25 PLN.

  • W przypadku wydania zaświadczenia o dokonanej zmianie w dotychczasowym wpisie należy wnieść dodatkowo opłatę skarbową w wysokości 17 PLN.

  • Opłata skarbowa za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa
    lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii: 17 PLN.
    Z opłaty zwolnione są pełnomocnictwa udzielane: małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu
    lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej.

  • Termin wniesienia opłaty: najpóźniej w dniu składania wniosku.

VI. Termin załatwienia

  • 7 dni od dnia wpływu kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów.

 

 

 

VIII. Sprawę prowadzi:

Referat Ogranizacyjno-Społeczny

tel. 756106262

pokój nr 208

 

IX. Załączniki do pobrania:

Pliki do pobrania: