I. Podstawa prawna
Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych Dz.U Nr 162 póz. 1118 z pózn.zm.
II. Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagradzaniu na druku ZUS Rp-7 na pisemny wniosek osoby zainteresowanej zawierający n/w dane :
III. Termin załatwienia sprawy:
W przypadku posiadania dokumentacji płacowej w zasobach archiwalnych nie dłużej jak 30 dni.
IV. Tryb odwołania:
Od wydanych zaświadczeń nie przysługuje odwołanie.
V.Informacje dodatkowe:
Adresy informujące, w których archiwach należy poszukiwać akt osobowych zlikwidowanych zakładów pracy:
VI. Opłata skarbowa:
Podanie i Zaświadczenie ZUS Rp-7 zwolnione z opłaty skarbowej na podstawie Ustawy z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity, Dz.U. z 2004 r., Nr 253 poz. 2532 wraz z póżn.zm.)
VII. Sprawę prowadzi i informacji udziela:
Referat Organizacyjno-Społczeczny
pokój nr 302
tel. 756106283